11 септември 2014 г.

5 начина да се почувствате страхотно в тялото си (Women's Health)

1. Спрете да говорите за това колко сте "дебели".
Ако една жена каже "Аз съм толкова дебела", другата жена изпитва нуждата да каже "Не, аз съм дебела. Виждала ли си бедрата ми ?". След това започва разговор от тип "Коя е по-дебела ?" с цел едната да накара другата да се чувства по-добре. Проблемът: дори жени, които не се чувстват зле за тяхното тяло правят това и в крайна сметка могат да се почувстват по-зле.

Ако вие и вашите приятели сте предразположени към тези разговори, тогава може да кажете нещо като: "Не е ли удивително как жените винаги започват да говорят за мазнини докато са заедно ? Ние сме успешни, умни, невероятни жени и това е, за което ние трябва да говорим." След това просто променете темата.

Ако приятелката ви не може да спре да говори на тази тема, най-добре го обсъдете с нея. Трябва да кажете нещо като: "Радвам се, че сме приятелки. Всеки път, когато сме заедно имам чувството, че стигаме до този разговор, който кара и двете ни да се чувстваме зле. А ти как мислиш ?"

2. Поставете действието пред изгледа
Отклонете фокуса си от това как изглежда тялото ви към това какво може да прави. Вместо да казвате "Мразя бедрата си" си задайте въпроса "Какво биха ми позволили бедрата ми ?". Когато можеш да говориш положително за себе си от гледна точка на това, което може да направи тялото ти, започваш да гледаш към него в по-различен начин.

3. Разберете кои части от тялото си обичате
Уверете се, че се фокусирате върху нещата, които обичате в себе си. Някои хора гледат себе си в огледалото и казват ужасни неща. Ако те са го казали на глас, а след това са го чули това значи, че са подчертали проблема." Изберете си част от тялото, която обичате - гърдите, раменете, дупето, и говорете на глас за него. По същия начин, ако кажете "Задника ми изглежда страхотно в тези дънки", след това ще чуете същото.

4. Дайте име на този, който ви тормози
Когато си говорим сами и казваме отрицателни неща имаме чувството, че това е нашия глас, но това често не е така. Трябва да разберете кой е и от къде е дошъл. Може да е например, едно момче на име Джо, който се е подигравал на носа ти в 8-ми клас. Ако имате отрицателна мисъл може да кажете "Джо, не си добре дошъл тук." Това е е вашия глас, не е истината и трябва да го блокирате, за да се излекувате и да продължите напред.

5. Дръжте себе си на по-висок стандарт
Защо да не бъдете толкова мили към себе си, колкото сте и към хората, които обичате ? Помислете си "Бих ли казала това на най-добрата си приятелка, сестра ми или майка ми?" Ако не можете да си представите човек, който обичате да казва това за себе си или някой друг да го казва на тях, тогава защо вие говорите на себе си по този начин ?