22 август 2014 г.

Отново на училище #2 - Прически

Хей, хей, хейй.. отново съм аз :D Някои момичета (като мен) не си падат по прическите и просто остават косата си каквато си е, но има много момичета, които винаги искат да са с по-различна прическа от другите. Затова реших да споделя едни от любимите ми видеа на любимото ми YouTube гуру - Бетани Мота. Според мен прическите, които тя показва са супер сладурски и ще ви харесат! Ако все още не сте, тогава ви препоръчвам да изгледате и другите и клипове, защото тя е наистина невероятна!



И забравих да спомена Зоела, уникалната Зоела! Вижте и нейните видеа за прически също, а след това разгледайте целия и канал в YouTube. Тя не е просто гуру, тя е повече като нормален YouTuber и прави много забавни и интересни видеа! Вижте ТОВА, ТОВА, ТОВА, ТОВА, ТОВА, ТОВА и ТОВА видео :)